Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer - ERP

Minőségi elv

Minőség az ügyvitel és a számvitel területén

Mivel a szoftverekkel szemben a vásárlók az egyszerű kezelhetőség mellett első helyre rangsorolják a megbízhatóságot, ezért a Servantes Kft. minőségpolitikájának középpontjában az az elv áll, hogy a Servantes integrált vállalatirányítási szoftvernek is a tökéletesség felé tartó folyamatos mozgásban kell lennie. Ugyanezen elvet indokolja az is, hogy az ERP szoftverek és ezekhez kapcsolódó szolgáltatások igénybe vevői - bármilyen alapos kiválasztási eljárás után teszik is - megrendelésükkel alapvetően olyan mértékű bizalmat adnak előre cserébe, amelyet kizárólag megszolgálni szabad.

Kommunikáció és bizalom

Mi a Servantesnél tudjuk, hogy a kommunikáció, tervezés, fejlesztés, tesztelés, gyártás, szolgáltatás és a hozzájuk kapcsolódó bármely tetszőleges technikai vagy más kiszolgálási folyamat magas szintű és tervezett működése kizárólag együtt képes elérni azt a minőséget, ami megteremti a Servantes ERP, szolgáltatásaink és cégünk körül a bizalom légkörét.

Minőség és mennyiség

A számviteli, ügyviteli, vállalatirányítási szoftvereink és szolgáltatásaink minősége elsősorban a munkatársak képzettségén és saját tevékenységeikhez való etikus hozzáállásán múlik, ezért a minőség folyamatos növelésének alapvető eleme a belső és külső szakmai képzés és személyi fejlődés, melyek a személyzeti munka középpontjában állnak. Cégünknél a minőség és mennyiség viszonyát úgy határozzuk meg, hogy csak a minőség képes hosszú távon mennyiségi szolgáltatást és terméket létrehozni és fenntartani, ami megalapozza azt a növekedést, ami cégünk magas fokú túlélését azáltal biztosítja, hogy vevőink, partnereink hosszú távon számíthatnak ránk.

Kölcsönös elismerés

A legfontosabb, hogy a minőséget a Servantesnél megjelenítheti egy okirat, pecsét vagy bármilyen jel, de azt valójában csak az egyén, a Servantes dolgozója önmagával szemben elvárt és betartott igényessége hozza létre, aminek alapja az önbecsülés, valamint a kölcsönös elismerés és magas fokú megértés munkatárs és munkatárs, vezetett és vezető, a Servantes és ügyfeleinek munkatársai között.