Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer - ERP

Servantes Ügyfélszolgálati modul

Ügyfélszolgálati modul

Az Ügyfélszolgálati szoftvermodul elsősorban a szolgáltatással foglalkozó cégek azon igényét elégíti ki, hogy a telefonon vagy személyesen a vállalathoz forduló, akár nagy számú ügyfelet a lehető leggyorsabban és minden szükséges információ birtokában szolgálhassák ki. Az ügyfélszolgálati modul akkor éri el célját, ha hozzájárul a cég és lakossági valamint közületi ügyfelei közötti minél harmonikusabb viszony kialakításához, melynek egyik következménye a jobb fizetési morál és a cég kintlévőségeinek alacsony szinten tartása.

Az ügyfélszolgálati modul egy helyen teszi lehetővé a hozzáférést az ügyfél szerződéseihez, bizonyos szolgáltatási területen műszaki adataihoz valamint számláihoz, banki vagy postai kiegyenlítéseihez és a vele kapcsolatos korábbi adatváltoztatásokhoz, eseményekhez.

A Servantes Ügyfélszolgálati szoftvermodul gyorsítja az ügyfélkezelést, így az ügyfélszolgálat munkatársai egységnyi idő alatt több ügyfelet tudnak kezelni. Ez igaz a telefonos ügyfélszolgálatra és az ügyfélszolgálat személyes látogatóira is. Az ügyfélszolgálat gyors és szakszerű működésének eredménye a válalat jobb megítélése.

Tegye fel kérdését ezen az űrlapon!

Feliratkozom szakmai hírlevelükre.

Hozzájárulok, hogy akciókról, előnyös lehetőségekről felvegyék velem a kapcsolatot.