Mit tartalmazzon egy készlet rendszer ahhoz, hogy az értékesítő sokat adjon el?
1. Pontos készletnyilvántartás, melyet gyorsan többféleképpen lekérdezhetünk. Ezáltal az értékesítő tudja, mi van készleten, mit kell berendelni.
2. Kedvezmények precíz nyomon követése: Többféle típusú kedvezmény van, de általánosan mindegyikre igaz, hogy egy adott időintervallumra adható, amit meghatározhatunk %-ban vagy egyedi árban is, adott termékekre/termékcsoportokra vonatkozóan. Emellett kedvezményt adhatunk adott partner(ek)nek, partner csoportoknak, vagy mindenkinek.
3. Egy jó Készlet rendszerben már az ügyfél érdeklődését is fel lehet rögzíteni, majd ez alapján tudunk neki árajánlatot készíteni, és ha ez megfelelő a vevő számára akkor ebből tudunk rendelést készíteni és visszaigazoló levelet küldeni a partner részére. Amennyiben előteljesítés szükséges, akkor ebben az állapotban díjbekérőt is készíthetünk a partner részére.
4. Amennyiben a vevői igények kielégítéséhez szükséges szállítói rendelés, úgy az a rögzített igények alapján pár kattintással készíthető.
5. Amennyiben az értékesítők jutalékos bérezésben vannak, tehát fontos, hogy milyen eladások köthetőek hozzájuk, akkor az értékesítőket, már adott partnerhez is hozzárendelhetjük, így bármilyen adott partnernek történő értékesítés az ő "nevükre" fog kerülni. Továbbá az eladási folyamat során, bármelyik ponton hozzárendelhető az értékesítő személye. Hónap végén, pedig forgalmi kimutatások kérhetőek le, kihez mekkora eladás párosul. Ezen látható az eladás nettó értéke, valamint összevetés végett ezen eladások beszerzési értéke. Így látható mekkora haszon volt az eladásokon.
6. A már említett értékesítői forgalmi kimutatásokon kívül jó, ha egyéb cikkenkénti forgalmi kimutatások is lekérhetőek, valamint partnerenként megnézhető, kivel mekkora forgalmat bonyolítottunk, így esetleg jutalmazni tudjuk a "hűséges" partnereinket, vagy kedvezményt adni nekik. Hasznos még, ha termékek eladási adatait lekérhetjük, grafikonos nézetben is, illetve ezáltal összehasonlíthatjuk bizonyos termékeink/termékcsoportjaink eladási adatait (forint, mennyiség). Jó, ha a készletünk lekérhető korcsoportonként is, ami megmutatja, melyik termékünk mióta áll a raktárban, ezáltal mérlegelhető, hogy adott termékeket megéri-e forgalmazni, esetleg kedvezmény adással ezen készletek kipucolása.
7. Ha valaki olyan termékekkel kereskedik, amelyek szavatossági idővel rendelkeznek, vagy egyedi gyártási azonosítóval, úgy hasznos funkció lehet az ezen azonosítók alapján történő nyomonkövetési funkció, mellyel gyorsan lekérhető adott azonosítóra, hogy kitől vettük, kinek adtunk el belőle, ha esetleg valami probléma merülne fel a termék minőségével kapcsolatban.
Amennyiben Ön is szeretné, a fentebb felsorolt funkciókat, akkor a Servantes Készlet kezelő programra van szüksége!
•••
Győződjön meg róla a saját szemével,
Kérjen díjmentes bemutatót online vagy személyesen!