
Mindig örömmel halljuk azt a szót, hogy integrált, hiszen sok automatizmust foglalhat magában, amennyiben például egy készletgazdálkodó programról van szó. Egy olyan integrált vállalatirányítási szoftverrendszer, mint a Servantes csodákra képes.
Most nézzük meg először azt mit értünk integráltság alatt!
INTEGRÁLTSÁG
Egy átlátható készletgazdálkodó program, mint a Servantes, a következő folyamatokat is integráltan kezeli, mely óriási segítséget nyújt a megrendelési folyamatok nyomonkövetéséhez és átláthatóságához. Ezek pedig a következők:
ÉRDEKLŐDÉS
ÁRAJÁNLAT
MEGRENDELÉS
SZÁLLÍTÓLEVÉL
SZÁMLA
FŐKÖNYVI FELADÁS
Na de, hogy néz ki ez a gyakorlatban?
INETGRÁLTSÁG A GYAKORLATBAN
Tételezzük fel, hogy egy kereskedelmi cég vagyunk, termékeink pedig különböző lámpák és izzók.
Érkezik egy e -mailes megkeresés azzal kapcsolatban, hogy érdeklődni szeretnének, tartunk-e speciális vízálló lámpabúrát.
Előfordulhat az a szituáció is, hogy szimplán válasz e-mailben tájékoztatjuk leendő vásárlónkat arról, hogy például raktárkészletet is tartunk a kért termékből.
De mi mást is tehetnénk a tájékoztatáson kívül?
A TÁJÉKOZTATÁSON TÚL
Egy olyan integrált készletgazdálkodó szoftver, mint a Servantes lehetőséget biztosít számunkra arra is, hogy már az érdeklődési folyamatban adminisztrálni tudjunk. Mi sem pofon egyszerűbb a későbbiekben ezen érdeklődésből árajánlatot készíteni egy gombnyomással. Ez az automatika és integráltság végigkísér minket az egész készletgazdálkodási modulban.

Megrendelés esetén előhívhatjuk a már kiadott árajánlatunkat, amelyet akár tetszés szerint módosíthatunk is ha az szükséges.

Amennyiben például az áru a raktárkészletünkben található, szintén egy gombnyomással szállítólevél készülhet belőle, a szállítólevélből pedig számla.

A számlázási funkciónál fontosnak tartjuk megemlíteni azt is, hogy lehetősége van a felhasználónak díjbekérő, esetleg előlegszámla előállítására is amennyiben az szükségesnek ítéli meg.

És ami a korona az egész folyamat tetején, ezen pénzügyi események paraméterezésük után máris elérhetőek lehetnek a főkönyvi modulban is, ami lehetővé teszi a mindig naprakész pénzügyi információkat, segítve a vállalat likviditását és az azért felelős munkatársak munkáját.
Az automatizmus és az integráltság fontos a pontos és precíz munkavégzésünknél. A Servantes egy olyan megbízható és felhasználóbarát szoftver, mely logikusan épül fel. Menüpontjait használva időrendi sorrendben haladhatunk a készletgazdálkodási folyamatban, ezzel segítve a készletgazdálkodási munkatársak munkáját.
Felejtse el:
az e-mailekben való keresgélést, amennyiben érdeklődésről, árajánlatról vagy esetleg megrendelésről van szó!
az asztalán található jegyzeteket, papírhalmazokat!
az e-mailekben való keresgélést, amennyiben érdeklődésről, árajánlatról vagy esetleg megrendelésről van szó!
az asztalán található jegyzeteket, papírhalmazokat!
Döntsön amellett, hogy programunkat használva már a kezdeti lépésektől
adminisztrálhat és automatizmusának köszönhetően értékes időt spórolhat meg.
Legyen Önnek is Servantes Készlet Programja!
Kérjen díjmentes távbemutatót!
Kérjen díjmentes távbemutatót!