Hogyan csökkentse a túlórákat értelmesen?
%
%

Amikor egy gazdasági igazgató azt veszi észre, hogy túl sok a túlóra a cégben, akkor ritkán gyanakszik arra, hogy azért dolgoznak többet a dolgozók 20-30%-kal, mert nem integrált az ügyviteli és könyvelési rendszerük.

Egy cég ügyviteli rendszere rendkívül összetett.
Mint például:

KÖNYVELÉS

PÉNZÜGY

BÉRSZÁMFEJTÉS

IKTATÁS

KÉSZLETKEZELÉS

Ha ezeken a területeken rendkívül sok túlórát kell fizetnie a cégnek, akkor elképzelhető, hogy ügyviteli rendszere nem működik optimálisan.
Ha a pl:

1.) A könyvelőnek sok dolgot papíron, kézzel kell kiszámolnia és nyilvántartania, akkor nagy a valószínűsége, hogy a programja nem kezel valamit tökéletesen.

túlóra2

2.) Így egy munkavállalónak több órája megy el azzal, hogy a program használata mellett kis füzetbe jegyzetet ír, ezáltal értékes munkaidő vész el, ami miatt túlóráznia szükséges.

pótlék

3.) A cégnek pedig több bért kell fizetnie.

Azonban, ha egy jó integrált rendszert használ a cég, akkor ezek a plusz feladatok lecsökkennek, optimalizálódnak, hiszen a program mindent kezel.

Csökkentse a túlórákat Servantes Integrált Szoftverrendszerrel, győződjön meg Ön is számos előnyéről!

Kérjen díjmentes programbemutatót!

Programbemutatót kérek!