Ügyfélszolgálati modul
Az Ügyfélszolgálati szoftvermodul elsősorban a szolgáltatással foglalkozó cégek azon igényét elégíti ki, hogy a telefonon vagy személyesen a vállalathoz forduló, akár nagy számú ügyfelet a lehető leggyorsabban és minden szükséges információ birtokában szolgálhassák ki. Az ügyfélszolgálati modul akkor éri el célját, ha hozzájárul a cég és lakossági, valamint közületi ügyfelei közötti minél harmonikusabb viszony kialakításához, melynek egyik következménye a jobb fizetési morál és a cég kintlévőségeinek alacsony szinten tartása.
Az ügyfélszolgálati modul egy helyen teszi lehetővé a hozzáférést az ügyfél szerződéseihez, bizonyos szolgáltatási területen műszaki adataihoz, valamint számláihoz, banki vagy postai kiegyenlítéseihez és a vele kapcsolatos korábbi adatváltoztatásokhoz, eseményekhez.
A Servantes Ügyfélszolgálati szoftvermodul gyorsítja az ügyfélkezelést, így az ügyfélszolgálat munkatársai egységnyi idő alatt több ügyfelet tudnak kezelni. Ez igaz a telefonos ügyfélszolgálatra és az ügyfélszolgálat személyes látogatóira is. Az ügyfélszolgálat gyors és szakszerű működésének eredménye a válalat jobb megítélése.
Ismerje meg a Servantes Ügyfélszolgálati Modul előnyeit
és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Kérje díjmentes távbemutatónkat,
ahol minden kérdésére választ kaphat!