
Online Oktatás
Bevezetési folyamat
A Servantes Szoftver telepítése és oktatása, így használatba vétele is gyorsan és néhány lépésben lezajlik, melyek legfontosabb pontja az oktatás a szoftver használatára. Tapasztalataink szerint a bérszámfejtők és TB-ügyintézők már egy rövid első oktatás után azonnal sikerrel alkalmazzák a Servantes szoftvert.
Nagyobb méretű szervezetek esetén – annak érdekében, hogy a cég valamennyi olyan dolgozója, aki használja majd a Servantes szoftvert, az általános lekérdezőt vagy más modult, könnyedén alkalmazza a Servantes rendszert – a következőkben leírt sorrendet javasoljuk.
Kisebb szervezet esetén nem szükséges egyedi bevezetési terv kialakítása, a bérelszámolás gyors beindítása érdekében az Servantes rendszerhez kialakított szabványos bevezetési lépéseken megyünk végig igen gyorsan.
A Servantes elsősorban nem szoftver, hanem egy megoldás kerül bevezetésre, mert az elsődleges fontosságú az, hogy a felhasználó eddigi problémái megszűnjenek a személyi-ügyvitel területén. Bármilyen szempontok vezették is el a cég vezetőit a Servantes rendszerhez, azokat kisebb vagy nagyobb mértékben megelőzte valamilyen hiányérzet vagy elégedetlenség az akkori helyzettel. Ezek azok a problémák, amire a Servantes program megoldást fog nyújtani a bevezetés végére.
A bevezetési folyamat így részben a már jóval a telepítés és oktatás előtt megkezdődik azzal, hogy az Servantes tanácsadók felmérik a cég korábbi ez irányú esetleg fennálló nehézségeit, a felhasználók (vezetők és beosztottak) tényleges igényeit, illetve a felhasználók helyét a cég struktúrájában.
Az általánosan bevezetésnek nevezett folyamat többi lépése csak ezután következik: bevezetési terv elkészítése, telepítés, oktatás, felhasználói gyakorlatok, konzultációk, korábbi adatok migrációja (importja), éles indulás.
Vállalatirányítási rendszer 7 lépésből
Felmérés - 1. Lépés
Ennek keretében közösen feltérképezzük, hogy mely felhasználók milyen funkciókat és hol működtetnek a szoftverben, s ez hogyan illeszkedik egymás folyamataihoz és a munkakörökhöz. A felmérés adatait vagy a felhasználók vagy a cég informatikai vezetője szolgáltatja. A felhasználókat ekkor kérdezik meg az esetleges egyedi igényeikről is. A felmérés eredménye a bevezetési terv, mely alapján a két együttműködő cég bevezetési naplót vezet majd a sikeres bevezetés érdekében. A felmérés másik eredménye lehet egyedi elképzelések pontos meghatározása (specifikáció).
Ismerje meg Ön is a Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer előnyeit és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Ismerje meg Ön is a Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer előnyeit és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Kérje díjmentes bemutatónkat,
ahol minden kérdésére választ kaphat.