Servantes Vállalatirányítási Rendszer (ERP)
Bevezetési folyamat
Bevezetési folyamat
A Servantes ERP-vel nem csak egy szoftver, hanem megoldások kerülnek bevezetésre. Elsődleges fontosságú az, hogy teljesüljenek a felhasználó azon elképzelései, amelyek miatt Servantes vállalatirányítási szoftvert vezet be. Bármilyen szempontok vezették is el a cég vezetőit a Servanteshez, azokat kisebb vagy nagyobb mértékben megelőzte valamilyen hiányérzet vagy elégedetlenség az akkori helyzettel. Ezek azok a problémák, amelyekre a Servantes megoldást fog adni a bevezetés végére.
A bevezetési folyamat így részben a már jóval a telepítés és oktatás előtt megkezdődik azzal, hogy a Servantes tanácsadók felmérik a cég korábbi ez irányú esetleg fennálló nehézségeit, a felhasználók (vezetők és beosztottak) tényleges igényeit, illetve a felhasználók helyét a cég struktúrájában.
Az általánosan bevezetésnek nevezett folyamat többi lépése csak ezután következik: bevezetési terv elkészítése, telepítés, oktatás, felhasználói gyakorlatok, konzultációk, korábbi adatok migrációja (importja), éles indulás.
Felmérés - 1. Lépés
Ennek keretében közösen feltérképezzük, hogy mely felhasználók milyen funkciókat és hol működtetnek a szoftverben, s ez hogyan illeszkedik egymás folyamataihoz és a munkakörökhöz. A felmérés adatait vagy a felhasználók vagy a cég informatikai vezetője szolgáltatja. A felhasználókat ekkor kérdezik meg az esetleges egyedi igényeikről is. A felmérés eredménye a bevezetési terv, mely alapján a két együttműködő cég bevezetési naplót vezet majd a sikeres bevezetés érdekében. A felmérés másik eredménye lehet egyedi elképzelések pontos meghatározása (specifikáció).
Ismerje meg a Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer előnyeit
és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Ismerje meg a Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer előnyeit és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Kérje díjmentes bemutatót,
ahol minden kérdésére választ kaphat.