
Hogyan könnyítsük meg a zárási feladatokat?
Hogyan könnyítsük meg a zárási feladatokat?
Többekben akár kétséget is ébreszthet ezen kérdés megválaszolása, hiszen a zárási feladatokkal kapcsolatban általában egy stresszesebb időszak jut eszünkbe. De nem minden esetben kell ennek így történnie! Saját és kollégáink munkáját könnyebbé tehetjük abban az esetben, ha körültekintően választunk vállalatirányítási szoftvert.
Funkciók, melyek elősegítik a könnyű zárást
Kezdésnek nézzük meg, a teljesség igénye nélkül, azokat a funkciókat, amelyek segítik a munkánkat a zárási feladatoknál!

Bár a fentiekben csak pár funkciót emeltünk ki, a Servantes ennél sokkal több lehetőséggel van felvértezve. Ügyfeleink tevékenységi köréhez igazodva rengeteg speciális eseti paraméterezésű lehetőséget fejlesztettünk ki. Legyen szó kereskedelemről, mezőgazdaságról, élelmiszeriparról vagy éppen bérbeadásról. A menüsorok átláthatóak, a rögzítés felhasználóbarát, a program könnyen kezelhető.
Funkciók, melyek elősegítik a könnyű zárást
Kezdésnek nézzük meg, a teljesség igénye nélkül, azokat a funkciókat, amelyek segítik a munkánkat a zárási feladatoknál!
Bár a fentiekben csak pár funkciót emeltünk ki, a Servantes ennél sokkal több lehetőséggel van felvértezve. Ügyfeleink tevékenységi köréhez igazodva rengeteg speciális eseti paraméterezésű lehetőséget fejlesztettünk ki. Legyen szó kereskedelemről, mezőgazdaságról, élelmiszeriparról vagy éppen bérbeadásról. A menüsorok átláthatóak, a rögzítés felhasználóbarát, a program könnyen kezelhető.

Ellenőrzések, hibák?
Égnek áll a hajunk, ha meghalljuk ezeket a szavakat, hiszen kiszámíthatatlan időráfordítást eredményezhetnek a megoldások keresése és a rendbetétel is.
Felejtsük el a jövőben!
Nagyon fontos kiemelni azt a tényt, hogy mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy az egyeztetések veszik el a legtöbb időt. Testre szabott ellenőrzési funkciókkal ellátott listázási lehetőségek tehetik munkánkat könnyebbé, hiszen csak gondoljunk bele abba, hogy több könyvelői programban előfordulhat olyan szituáció, hogy nincs lehetőség cégünk specifikációval kapcsolatos listák lekérdezésére, így kénytelenek a felhasználók több kimutatásból dolgozni egyszerre. Rengeteg időt tudnának megspórolni és a nyomtatást is hatékonyabbá lehet tenni abban az esetben, ha egy olyan integrált szoftverrel dolgozunk, amiben az igényeink ki vannak elégítve.
Ellenőrzések, hibák?
Égnek áll a hajunk, ha meghalljuk ezeket a szavakat, hiszen kiszámíthatatlan időráfordítást eredményezhetnek a megoldások keresése és a rendbetétel is.
Felejtsük el a jövőben!
Nagyon fontos kiemelni azt a tényt, hogy mindannyian tisztában vagyunk azzal, hogy az egyeztetések veszik el a legtöbb időt. Testre szabott ellenőrzési funkciókkal ellátott listázási lehetőségek tehetik munkánkat könnyebbé, hiszen csak gondoljunk bele abba, hogy több könyvelői programban előfordulhat olyan szituáció, hogy nincs lehetőség cégünk specifikációval kapcsolatos listák lekérdezésére, így kénytelenek a felhasználók több kimutatásból dolgozni egyszerre. Rengeteg időt tudnának megspórolni és a nyomtatást is hatékonyabbá lehet tenni abban az esetben, ha egy olyan integrált szoftverrel dolgozunk, amiben az igényeink ki vannak elégítve.
Mondjon nemet elavult szoftverére, döntsön az egyediség mellett! Ön megálmodja, mi megvalósítjuk.
Váltson akár már év közben Servantes Vállalatirányítási Rendszerre!
Váltson akár már év közben Servantes Vállalatirányítási Rendszerre!
Kérje díjmentes bemutatónkat,
ahol minden kérdésére választ kaphat.