
Személyes Oktatás
Bevezetési folyamat
A Servantes Szoftver telepítése és oktatása, így használatba vétele is gyorsan és néhány lépésben lezajlik, melyek legfontosabb pontja az oktatás a szoftver használatára. Tapasztalataink szerint a Felhasználók már egy rövid első oktatás után azonnal sikerrel gyakorolják, majd alkalmazzák a Servantes szoftvert.
Nagyobb méretű szervezetek esetén – annak érdekében, hogy a cég valamennyi olyan dolgozója, aki használja majd a Servantes szoftvert, az általános lekérdezőt vagy más modult, könnyedén alkalmazza a Servantes rendszert – a következőkben leírt sorrendet javasoljuk.
Kisebb szervezet esetén nem szükséges egyedi bevezetési terv kialakítása, az integrált rendszer gyakorlatias és gyors beindítása érdekében az Servantes rendszerhez kialakított szabványos bevezetési lépéseken megyünk végig igen gyorsan.
A Servantes elsősorban nem szoftver, hanem egy megoldás kerül bevezetésre, mert az elsődleges fontosságú az, hogy a felhasználó eddigi nehézségei, hiányoságai megszűnjenek az ügyviteli rendszer-használat területén. Bármilyen szempontok vezették is el a cég vezetőit a Servantes rendszerhez, azokat kisebb vagy nagyobb mértékben megelőzte valamilyen hiányérzet vagy elégedetlenség az akkori helyzettel. Ezek azok a problémák, amire a Servantes program megoldást fog nyújtani a bevezetés végére.
A bevezetési folyamat így részben a már jóval a telepítés és oktatás előtt megkezdődik azzal, hogy az Servantes tanácsadók felmérik a cég korábbi ez irányú esetleg fennálló nehézségeit, a felhasználók (vezetők és beosztottak) tényleges igényeit, illetve a felhasználók helyét a cég struktúrájában.
Az általánosan bevezetésnek nevezett folyamat többi lépése csak ezután következik: bevezetési terv elkészítése, telepítés, oktatás, felhasználói gyakorlatok, konzultációk, korábbi adatok migrációja (importja), éles indulás.
Vállalat irányítási rendszer 7 lépésből
Felmérés - 1. Lépés
Ennek keretében közösen feltérképezzük, hogy mely felhasználók milyen funkciókat és hol működtetnek a szoftverben, s ez hogyan illeszkedik egymás folyamataihoz és a munkakörökhöz. A felmérés adatait vagy a felhasználók vagy a cég informatikai vezetője szolgáltatja. A felhasználókat ekkor kérdezik meg az esetleges egyedi igényeikről is. A felmérés eredménye a bevezetési terv, mely alapján a két együttműködő cég bevezetési naplót vezet majd a sikeres bevezetés érdekében. A felmérés másik eredménye lehet egyedi elképzelések pontos meghatározása (specifikáció).
Ismerje meg Ön is a Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer előnyeit és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Ismerje meg Ön is a Servantes Integrált Vállalatirányítási Rendszer előnyeit és szakértő csapatunk barátságos támogatását!
Kérje díjmentes bemutatónkat,
ahol minden kérdésére választ kaphat.